Συχνες ερωτησεις

Τι πρέπει να κάνω εάν δεν μπορώ να βρω την απάντηση στην ερώτησή μου εδώ;
Εάν η ενότητα "Συχνές ερωτήσεις" δεν έχει απαντήσει στην ερώτησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω τηλεφώνου: 210 3408600 (9:30 π.μ. - 5:30 μ.μ., Δευτ. - Παρ.)

Πώς μπορώ να λάβω τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για τη Salomon και τα προϊόντα της;
Για να λαμβάνετε τις τελευταίες πληροφορίες, απλώς εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο κάνοντας κλικ εδώ.

Πώς μπορώ να διαγραφώ από το Salomon Newsletter;
Για να διαγραφείτε από το Newsletter, απλώς κάντε κλικ στον σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής στο κάτω μέρος του Newsletter.

Έχω αγοράσει ή βρήκα έναν ιστότοπο που πουλά πλαστά προϊόντα Salomon. Τι πρέπει να κάνω;
Εργαζόμαστε ακούραστα για να καταπολεμήσουμε τυχόν πιθανές πηγές απομιμήσεων, αλλά δεν είμαστε σε θέση να αποτρέψουμε πλήρως την πώληση απομιμήσεων προϊόντων. Επικοινωνήστε μαζί μας για τυχόν ψεύτικο ιστότοπο ή πλαστά προϊόντα που συναντάτε.

Μόλις αγόρασα ένα προϊόν Salomon, πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι είναι γνήσιο;

Η αγορά ενός προϊόντος Salomon από έναν εγκεκριμένο μεταπωλητή, ένα κατάστημα Salomon ή ηλεκτρονικά στη διεύθυνση salomon.com σημαίνει ότι μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το προϊόν σας είναι γνήσιο και καλύπτεται από την εγγύηση Salomon.

Πώς αντικαθιστώ τα κορδόνια quicklace;

Μπορείτε να κατεβάσετε τη διαδικασία αντικατάστασης των quicklace εδώ.

Πώς μπορώ να προμηθευτώ ανταλλακτικά για προϊόντα που αγόρασα στο salomon.com (κορδόνια, φρένα σκι κ.λπ.);

Τα Quicklaces πωλούνται ηλεκτρονικά και μπορούν να σταλούν από την εξυπηρέτηση πελατών εάν ισχύει η εγγύηση. Για να ζητήσετε αντικατάσταση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή του τηλεφώνου 210 3408600. Όλα τα άλλα ανταλλακτικά θα πρέπει να αντιμετωπίζονται από εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή. Τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων της Salomon είναι διαθέσιμα μέσω του Dealer Locator.

Πώς να φροντίζω τα παπούτσια μου;

Τα παπούτσια Salomon κατασκευάζονται χρησιμοποιώντας τα καλύτερα διαθέσιμα υλικά. Ωστόσο, συνιστάται να ακολουθείτε αυτές τις οδηγίες φροντίδας για όλη τη διάρκεια ζωής του προϊόντος.

Ποιοι είναι οι όροι της εγγύησης για τα προϊόντα Salomon;

Μπορείτε να διαβάσετε την πολιτική εγγύησης της Salomon κάνοντας κλικ εδώ.

Πώς ορίζετε την "κανονική χρήση";

Η κανονική χρήση ενός προϊόντος είναι η χρήση σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται στο εγχειρίδιο χρήσης που παρέχεται με το προϊόν. Εάν χάσατε το εγχειρίδιό σας, μπορείτε να κατεβάσετε ένα αντίγραφο εδώ.

Ποιους τρόπους πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πληρώσω την παραγγελία μου;

Στο Salomon.gr, μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα (Visa ή Mastercard), χρεωστική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή αντικαταβολή.

Δεν μπορώ να ολοκληρώσω τη συναλλαγή μου με κάρτα. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν η πληρωμή σας απορριφθεί, ελέγξτε ότι ο αριθμός της κάρτας σας και η ημερομηνία λήξης είναι σωστά. Ελέγξτε επίσης ότι η τράπεζά σας δεν έχει μπλοκάρει την πληρωμή. Για λόγους ασφαλείας, η Υποστήριξη Πελατών δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στα τραπεζικά στοιχεία σας, αλλά είναι διαθέσιμη για να σας δώσει συμβουλές.

Μπορώ να ζητήσω τροποποιήσεις στο τιμολόγιό μου;

Το τιμολόγιό σας εκτυπώνεται αυτόματα κατά την αποστολή της παραγγελίας σας. Αυτό περιλαμβάνει τη διεύθυνση τιμολόγησης που καταχωρίσατε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστές καθώς δεν μπορούν να μεταβληθούν μετά την υποβολή της παραγγελίας.

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι οι διαδικτυακές πληρωμές που γίνονται στον ιστότοπό σας είναι ασφαλείς;

Το Salomon.gr προστατεύεται από τυχόν υποκλοπές στοιχείων με την μέθοδο αποκρυπτογράφησης αυτών μέσω της χρήσης του πρωτοκόλλου ComodoSSL (SecureSocketsLayer) για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές.

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για να διασφαλίσουμε ότι οι παραγγελίες φτάνουν στους πελάτες μας το συντομότερο δυνατό, ξεκινάμε την επεξεργασία τους μόλις τοποθετηθούν. Μόλις συσκευαστεί μια παραγγελία, είναι αδύνατο να γίνουν αλλαγές ή ακυρώσεις.

Σύμφωνα με το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να επιστρέψετε τα αντικείμενα πίσω στην αποθήκη μας.

Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης μετά την υποβολή της παραγγελίας μου;

Προσπαθούμε να παραδώσουμε τα προϊόντα σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Το σύστημά μας δεν μας δίνει τη δυνατότητα να αλλάξουμε τη διεύθυνση παράδοσης ή την παραγγελία σας αφού την υποβάλετε.

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι η παραγγελία μου έχει παραληφθεί;

Μόλις κάνετε την παραγγελία σας, θα λάβετε αυτόματα ένα email με μια λεπτομερή περίληψη των αγορών σας.

Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση email που χρησιμοποιήθηκε για την παραγγελία σας είναι σωστή καθώς όλες οι πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία σας θα αποσταλούν σε αυτήν τη διεύθυνση.

Εάν δεν έχετε λάβει email επιβεβαίωσης παραγγελίας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο 210 3408600 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:30π.μ έως 5:30μ.μ.)

Μπορείτε επίσης να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας μεταβαίνοντας στη σελίδα παρακολούθησης παραγγελιών.

Ποιοι είναι οι χρόνοι και το κόστος παράδοσης;

Η παράδοση των Εμπορευμάτων πραγματοποιείται από συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα – Σάββατο 09:00-17:00)

Ο πελάτης θα έχει επίσης τη δυνατότητα να παραλαμβάνει την ηλεκτρονική παραγγελία του από το φυσικό κατάστημά μας που βρίσκεται στην Κηφισιά Αττικής, επί της οδού Κολοκοτρώνη αρ. 8, μετά από επικοινωνία με το κατάστημα.

Το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται σε 4 € για παραγγελίες έως 59€. Για παραγγελίες άνω των 59€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Μπορώ να στείλω την παραγγελία μου σε άλλο άτομο ή σε διεύθυνση διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσής μου;

Ναι, η παραγγελία θα σταλεί στο άτομο και στη διεύθυνση που δίνετε στο πεδίο διεύθυνσης παράδοσης. Μπορείτε να συσχετίσετε πολλές διευθύνσεις με τον λογαριασμό σας και να έχετε ξεχωριστές διευθύνσεις παράδοσης και χρέωσης.

Ακόμα περιμένω να παραδοθεί η παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Εάν η παράδοσή σας καθυστερήσει, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας ακολουθώντας τον σύνδεσμο παρακολούθησης της παραγγελίας, αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.

Πώς μπορώ να ελέγξω ότι η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;

Όταν η παραγγελία σας φύγει από την αποθήκη μας, θα ενημερωθείτε άμεσα μέσω email. Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε την παραγγελία σας από τον λογαριασμό σας στη διεύθυνση www.salomon.gr.

Τι συμβαίνει εάν είμαι έξω όταν καλεί η υπηρεσία παράδοσης;

Εάν είστε έξω όταν καλεί η εταιρεία ταχυμεταφορών, θα αφήσουν μια κάρτα παράδοσης στο γραμματοκιβώτιό σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για να κανονίσετε έναν βολικό νέο χρόνο παράδοσης.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τον αριθμό παρακολούθησης;

Χρησιμοποιώντας τον αριθμό παρακολούθησης μπορείτε να μάθετε την κατάσταση παράδοσης της παραγγελίας σας από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό κάνοντας είσοδο στον λογαριασμό σας και μεταβαίνοντας στο "Οι παραγγελίες σας", στη συνέχεια επιλέγοντας τη σχετική παραγγελία και κάνοντας κλικ στο "Παρακολούθηση της παραγγελίας μου" στην καρτέλα πληροφοριών παραγγελίας.

Κάντε κλικ στο "Παρακολούθηση δέματος" στο νέο παράθυρο που ανοίγει και θα ανακατευθυνθείτε στον ιστότοπο της εταιρείας ταχυμεταφορών.

Ποια υπηρεσία παράδοσης θα παραδώσει την παραγγελία μου;

Η ACS είναι επί του παρόντος ο συνεργάτης παράδοσης.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα από το ηλεκτρονικό κατάστημα Salomon;

Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας στο www.salomon.gr, μπορείτε να επιστρέψετε τα επηρεαζόμενα προϊόντα εντός 30 ημερών από την παραλαβή και θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη διαδικασία επιστροφής εντός 30 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος:

Συσκευάστε το(τα) προϊόν(α) ώστε να προστατευτούν κατά τη μεταφορά και να μην κολληθούν αυτοκόλλητα πάνω τους. Καλέστε την εταιρεία ταχυμεταφορών για να προγραμματίσετε την παραλαβή του πακέτου σας. Κρατήστε το αποδεικτικό με τον αριθμό αποστολής.

Εάν επιστρέψετε το προϊόν σύμφωνα με τη διαδικασία επιστροφής Salomon, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων στην αποθήκη μας.

Σημειώστε ότι η επιστροφή σας πρέπει να πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί
  • Τα αρχικά hangtags δεν έχουν αφαιρεθεί
  • Τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους, άθικτη συσκευασία. Οι συσκευασίες που ανοίγουν με προσοχή δεν θεωρούνται κατεστραμμένες.

Λάβετε υπόψη ότι δεν επιστρέφονται εσώρουχα, προστατευτικές αθλητικές και χειμερινές μάσκες, εξατομικευμένα προϊόντα και σετ σκι (σκι + δέστρες).

Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας για περισσότερες πληροφορίες, εάν χρειάζεται στο 210 3408600 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:30 π.μ. έως 5:30 μ.μ)

Πόσο θα μου κοστίσει η επιστροφή ενός προϊόντος;

Οι επιστροφές είναι δωρεάν.

Μπορώ να ανταλλάξω ένα αντικείμενο εάν είναι ακατάλληλο;

Δεν είναι δυνατή η ανταλλαγή των αντικειμένων, αλλά ενδέχεται να επιστραφούν. Εάν το προϊόν επιστραφεί σύμφωνα με το προϊόν επιστροφής Salomon και πληροί τους όρους επιστροφής χρημάτων, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Φαίνεται ότι υπάρχει σφάλμα στο προϊόν μου, ποια είναι η διαδικασία;

Αρχικά, θα χρειαστεί να αξιολογηθεί το προϊόν από έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών για να προσδιορίσετε εάν το προϊόν σας είναι κατάλληλο για εγγύηση.

Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου (210 3408600) ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας για την αξιολόγηση του προϊόντος σας.

Τι πρέπει να κάνω εάν έλαβα λάθος αντικείμενο;

Εάν λάβατε ένα εσφαλμένο αντικείμενο, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη Πελατών μας ώστε να μπορέσετε να επιστρέψετε το προϊόν και να αποστείλουμε την αρχική σας παραγγελία όσο πιο γρήγορα μπορούμε.

Πότε θα λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;

Η επιστροφή χρημάτων θα εκδοθεί μόλις λάβουμε την επιστροφή σας. Θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων εντός 14 εργάσιμων ημερών μέσω της ίδιας μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την παραγγελία.

Τι πρέπει να κάνω εάν η επιστροφή χρημάτων μου είναι εσφαλμένη;

Εάν το ποσό που επιστράφηκε δεν ταιριάζει με την παραγγελία σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας.

Ποιες είναι οι συνθήκες επιστροφής για τα τοποθετημένα σκι;

Εάν αγοράσετε σκι και δεσίματα, θα τοποθετηθούν σύμφωνα με τις επιθυμίες σας και θα προσαρμοστούν σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό πρότυπο ISO 11088. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές σε ένα ζευγάρι σκι εξατομικευμένα και τοποθετημένα σύμφωνα με τα προσωπικά σας στοιχεία. Μπορείτε να συμβουλευτείτε τους ειδικούς όρους για το δικαίωμα υπαναχώρησης σε εξατομικευμένα προϊόντα στους γενικούς όρους πώλησής μας. Για να κάνουμε την καλύτερη επιλογή, οι σύμβουλοί μας είναι διαθέσιμοι μέσω τηλεφώνου ή μέσω e-mail, από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:30 π.μ. έως τις 5:30 μ.μ.